Офіційний сайтПонеділок, 10.12.2018, 04:18

Вітаю Вас Гість | RSS
globus
Головна | Лютий - 2011 | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Освітні сайти

Наші нагороди


 
Методичний портал
«Методичний портал»

"Динамо" Київ




Традиційно у березні 2011 року у районному методичному кабінеті відділу освіти Сквирської РДА пройде методичний фестиваль педагогічних працівників Сквирщини. У рамках фестивалю відбудуться творчі звіти учителів, які претендують на присвоєння (відповідність) кваліфікаційної категорії "спеціаліст вищої категорії" або педагогічних звань, а також педагогічна виставка "Освіта Сквирщини - 2011".
Учителі нашої школи не можуть залишатися осторонь таких важливих подій. У творчих звітах цього року будуть брати участь сім педагогів школи: заявка на участь у творчих звітах педагогічних працівників Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2.
На районну педагогічну виставку направлено 20методичних розробок, серед яких посібники, проекти, програми для гуртків: заявка на участь у педагогічній виставці від Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2.





28 лютого закінчилася реєстрація учасників зовнішнього незалежного тестування 2011 року. У Сквирській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2  зареєструвалися 100% випускників: 34 учні з 34. "Найпопулярнішими" предметами крім обов"язкової української мови були для наших випускників математика, історія України, біологія та хімія.

З метою підвищення рівня медико-гігієнічних знань учнів школи з профілактики грипу та ГРВІ, у лютому у Сквирській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 учителями української мови були проведені  диктанти у 1-9 класах. Тексти диктантів розроблені спільно головним управлінням охорони здоров"я Київської ОДА, головним управлінням освіти й науки Київської ОДА, КОІПОПК. Автор текстів - В.П. Красник, головний лікар КЗ КОР. Рецензенти - Н.І. Клокар, ректор КОІПОПК, В.В. Майборода, заступник головного лікаря ДЗ "Київська СЕС" МОЗ України.

8-9 лютого у Сквирській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 були проведені контрольні роботи за завданнями відділу освіти Сквирської РДА, з метою аналізу навчальних досягнень учнів з окремих предметів та інформування усіх учасників навчально-виховного процесу про результати моніторингу. Контрольні роботи проводили з таких предметів: українська мова (7а,7б,7в класи), англійська мова (4а,4б,9а,9б,9в класи), математика (5а,5б,5в класи), інформатики (11а,11б класи), основи здоров"я (3а,3б класи).
Результати контрольних робіт:

У лютому  в школі розпочалася підготовча робота до проведення державної підсумкової атестації в 2011 році у 4, 9, 11 класах.  ДПА в усіх класах буде проводитися в письмовій формі, переважно у формі тестових завдань різних видів, з української мови у 9-их класах - у формі диктанта, а в 11-их - у формі переказу.
  • учні 4-их класів складатимуть ДПА з української мови (читання, мова) та математики.
  • учні 9 класів - української мови, математики (алгебра + геометрія), біології, географії, англійської мови.
  • учні 11а класу (за результатами попереднього опитування) - українська мова (обов"язковий предмет), українська література (профільний предмет), історія України (за вибором учнів).
  • учні 11б класу (за результатами попереднього опитування)-  українська мова (обов"язковий предмет), біологія (профільний предмет), математика й історія України (за вибором учнів).
1) Лист МОН N 1/9-109 від 17.02.2011
"Про особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році".
Завантажити ..
2) Лист МОН N 1/9-950 від 30.12.2010
"Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році"
Завантажити ..

Стали відомі результати участі учнів школи у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі "Колосок" у 2010-2011 н.р. У конкурсі брали участь 29 учнів 2-9 класів школи. З них 26 учнів отримали найвищу нагороду "Золотий колосок", ще три учні сертифікати різного ґатунку.
Результати конкурсу: ПЕРЕГЛЯНУТИ



Свою обізнаність та любов до літератури мали нагоду продемонструвати  учні школи - учасники І етапу Всеукраїнського конкурсу "Найкращий читач року”, який відбувся у приміщенні шкільної бібліотеки.  Організатором конкурсу - бібіліотекар школи Світлана Григорівна Сергійчук. Найактивнішими учасниками конкурсу стали учні 6а класу (класний керівник О.С. Омельченко), 6б класу (класний керівник О.М. Рабодзей), 7а класу (класний керівник (І.М. Мандзюк), 7-в класу (класний керівник О.О. Шевчун).
Даний захід став традиційним у школі. Розпочинаючи з 2006 року, вже вп’яте С.Г. Сергійчук  організовує конкурс на звання "кращого читача року”. Учні школи щороку стають переможцями або призерами районного етапу конкурсу.
За підсумками проведеного конкурсу кращим читачем року визнано Юлію Омельченко, ученицю 7в класу.


 У лютому розпочала свою роботу Школа майбутнього першокласника, якою керує заступник директора з навчально-виховної роботи (І ступінь) Надія Іванівна Соболь. Заняття для майбутніх учнів проводять досвідчені учителі початкових класів: Жанна Миколаївна Приходько, Тамара Вадимівна Григор"єва, Людмила Іванівна Левенчук. З батьками   майбутніх учнів також проводиться відповідна робота адміністрацією школи практичним психологом Т.І. Морковіною, соціальним педагогом Н.О. Несторук, медичною сестрою О.В. Хомич, бібліотекарем С.Г. Сергійчук.
Вперше  у 2011-2012 році у школі буде працювати клас за науково-педагогічним  проектом "Інтелект України" (експеримент всеукраїнського рівня).


Зверніть увагу!


Науково-педагогічний проект "Інтелект України" реалізується у початковій школі на базі державних програм з різних навчальних дисциплін. До проекту розробники пропонують власний навчально-методичний комплекс (підручники – зошити з друкованою основою – посібники для вчителя), забезпечений комп'ютерною підтримкою (аудіо-, відеозаписами).
Крім звичайних для 1 класу предметів будуть вивчатися дисципліни "Умій вчитися", "Еврика", збільшено години на вивчення англійської мови.

Основною метою навчальної дисципліни "Умій вчитися" є формування в учнів ключової компетентності уміння вчитися, яка розуміється як цілісне індивідуальне психологічне утворення, що інтегрує індивідуальний досвід успішної навчальної праці учня, характеризується наявністю розвинених способів навчальної діяльності та має мотиваційний, змістовий і процесуальний компоненти.

Сформоване уміння вчитися передбачає, що учень:

- сам визначає мету діяльності або сприймає ту, що поставлена вчителем;

- виявляє зацікавленість до навчання, докладає вольових зусиль для досягнення позитивного результату пізнавальної діяльності;

- раціонально організовує свою навчальну працю;

- знаходить потрібну інформацію, добирає доцільні способи для розв'язання завдання;

- виконує в певній послідовності сенсорні, розумові або практичні дії, прийоми, операції;

- усвідомлює свою діяльність і прагне її вдосконалити;

- має уміння й навички самоконтролю та самооцінки.

Тому мета навчальної дисципліни - формування в учнів ключової компетентності уміння вчитися передбачає розв'язання таких завдань:

- формування в учнів мотивації навчально-пізнавальної діяльності; прагнення і здатності до освіти впродовж життя;

- формування інформаційної основи навчально-пізнавальної діяльності;

- формування процесуально-діяльнісної складової навчально-пізнавальної діяльності;

- формування здатності до рефлексії;

- розвиток пізнавальних процесів - сприйняття, пам'яті, мислення, уяви та уваги;

- мовленнєвий розвиток учнів молодшого шкільного віку;

- розвиток якостей особистості учня - цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості тощо.

У процесі добору змісту враховується його наступність і неперервність, доступність і науковість, потенційні можливості для взаємозв'язку навчання, виховання і розвитку, реалізації концепції компетентнісної освіти, принципів гуманізації навчально-виховного процесу, відповідності змісту загальній структурі навчально-пізнавальної діяльності, функціональної повноти компонентів змісту освіти, суб'єктності, врахування індивідуальних і вікових особливостей учнів тощо.

Відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти та згідно з дидактичними основами конструювання змісту освіти до змістових ліній навчального предмету "Умій вчитися" віднесено:

- становлення учня як суб'єкта навчально-пізнавальної діяльності;

- формування знань і умінь, раціональних прийомів роботи з книгою та іншими джерелами навчальної інформації (за Є. Кабановою-Мєллєр).

Основною метою навчальної дисципліни "Навчання грамоти" є формування в учнів основ мовленнєвої культури. Сформована мовленнєва культура передбачає, що учень:

- має сформовану мотивацію щодо вивчення рідної мови;

- опанував елементарними знаннями про мову і мовні уміння;

- опанував уміннями та навичками раціонального читання;

- опанував уміннями та навичками каліграфічного і грамотного письма;

- має сформовані уміння та навички усного мовлення (слухання - розуміння, говоріння).

Тому мета навчальної дисципліни - формування в учнів основ мовленнєвої компетентності - передбачає розв'язання таких завдань:

- формування в учнів мотивації вивчення рідної мови;

- формування знань про мову і мовні уміння;

- опанування учнями первинних навичок читання вголос та про себе;

- опанування учнями первинних умінь і навичок каліграфічного і грамотного письма;

- удосконалення умінь і навичок усного мовлення.

До основних методів, які використовуються в процесі навчання грамоти, належать аналітико-синтетичний метод і метод цілих слів.

Аналітико-синтетичний метод надає можливість формувати в учнів аналітико-синтетичні дії зі звуками мовлення, що є передумовою для формування в них первинних навичок читання і письма.

Метод навчання цілими словами надає можливість формувати в учнів симультанного сприйняття ними знайомих слів, що є передумовою формування прийомів раціонального читання.

Відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти навчальний предмет будується за такими трьома змістовими лініями: комунікативною, мовною, лінгвоукраїнознавчою.

Метою навчального предмету "Математика" є опанування учнями системою математичних знань, умінь і навичок, необхідних у повсякденному житті та достатніх для успішного оволодіння систематичними курсами алгебри, геометрії, фізики, хімії, природознавства та формування в них математичних здібностей.

Ця мета передбачає розв'язання таких завдань:

- подальшого розвитку в дітей молодшого шкільного віку сенсорних здібностей і процесів;

- формування уявлень про натуральне число, навичок додавання та віднімання натуральних чисел і нуля;

- розв'язування задач на знаходження суми, різниці, на різницеве порівняння тощо;

- формування уявлень про основні геометричні фігури;

- формування початкового досвіду вимірювань і обчислень геометричних величин;

- формування первинних графічних умінь;

- розвитку логічного мислення, формування умінь доказово міркувати й пояснювати свої дії;

- формування мовленнєвих умінь, пов'язаних із використанням математичних термінів і символів.

Розв'язання цих завдань здійснюється через змістовні лінії, передбачені Державним стандартом початкової освіти.

Мета курсу "Я і Україна" - сприяти формуванню в учня початкової школи потреби до пізнання світу і людини в ньому як соціальної і біологічної істоти; засвоєнню духовних цінностей у різноманітних сферах: пізнавальній, моральній, діяльнісній, вольовій, емоційній, естетичній, комунікативній; вихованню патріотизму, поваги до Української держави, її символіки, свідомого бажання зробити свій внесок у становлення України як демократичної заможної держави; створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших учнів.

У процесі навчання в учнів 1-го класу формуються уявлення та поняття про цілісність світу; природне і соціальне оточення як середовище життєдіяльності людини, її належність до природи і суспільства; засвоюються узагальнені та емпіричні уявлення і поняття, які відбивають основні властивості й закономірності реального світу, розширюють і впорядковують соціальний та пізнавальний досвід.

Цей курс також передбачає створення передумов для усвідомленого сприйняття і засвоєння соціальних та морально-правових норм, історичних, національно-культурних традицій українського народу.

Розвивальний аспект змісту предмета передбачає формування досвіду творчої діяльності учнів, розвиток загальнопізнавальних, організаційних, контрольно-оцінних умінь; оволодіння узагальненими способами дій; моделювання культурних і статево-рольових стандартів поведінки в різних ситуаціях; розвиток активного пізнавального ставлення до природного та соціального оточення; пізнання учнями своїх можливостей.

Найважливішим виховним аспектом є формування в учнів початкової школи найбільш значущих для українського народу цінностей: патріотизм, державотворчість, соціальна справедливість, первинність духовного щодо матеріального, соборність, природолюбство, людинолюбство, працелюбство, взаємоповага; виховання в дитини свого власного "Я", віри у свої сили, талант, здібності; виховання гуманної, творчої, соціально активної особистості, здатної бережливо ставитися до природи, світу речей, самої себе, інших людей, розуміти значення життя як найвищої цінності.

Розв'язання завдань курсу здійснюється через змістовні лінії, передбачені Державним стандартом початкової освіти.

Експериментальний навчальний план
початкової школи з українською мовою навчання, що працює за науково-педагогічним проектом "Інтелект України"

Освітні галузі 

Навчальні предмети 

Кількість годин на тиждень у класах 

1 

2 

3 

4 

Інваріантна складова 

Мови і літератури 

Українська мова 

Іноземна мова 

Математика 

Математика 

Людина і світ 

Я і Україна 

Навчаємося разом 

Мистецтво 

Музика 

Образотворче мистецтво 

Технологія 

Трудове навчання/Художня праця 

Здоров'я і фізична культура 

Фізична культура* 

Основи здоров'я* 

Разом 

19 + 4* 

20 + 4* 

21 + 4* 

21 + 4* 

Варіативна складова 

1. Іноземна мова 

2. Еврика 

Гранично допустиме навчальне навантаження на учня (без урахування часу на заняття з фізичної культури та основ здоров'я, індивідуальні та групові заняття) 

20 

22 

23 

23 

Всього фінансується з бюджету (сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових) 

24 

26 

27 

27 

Граничний обсяг домашнього завдання 

45 хв. 

70 хв. 

90 хв. 



* Години фізичної культури та основ здоров'я не враховуються при визначенні гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов'язково фінансуються.

У лютому в школі було проведено ряд предметних декад: інозмної мови, світової літератури, географії та природознавства.

Зокрема учителі іноземної мови провели такі заходи:

  • для учнів 5-их класів -  вікторину знавців англійської мови та конкурс декламаторів.
  • для учнів 6-их класів - марафон знавців англійської мови.
  • для учнів 7-их класів - брейн-ринг з англійської мови.
  • для учнів 8-их класів - конкурс "валентинок".
  • для учнів 9-их класів -літературний альманах "Роберт Бернс"
  • для учнів 10-11 класів - вечір старшокласників до дня святого Валентина.
Під час декади світової літератури були випущені ювілейні газети, проведені лекції до знаменних дат, різноманітні конкурси та літературні ігри, свято російської мови, нестандартні уроки в 9-11 класах.
Учителі географії та природознавства підготували для учнів такі заходи:
  • конкурс малюнків "Я у Всесвіті"
  • перегляд документального фільму "Океан"
  • ігри "Щасливий випадок", "Я і Україна", "Останній герой".
  • наукова конференція "По країнах Азії".
  • конкурс есе "Глобальні проблеми людства й України".
  • оформлено стенд "Природні катастрофи".







Група: Гості
Час:04:18

Ми раді вас бачити. Будь ласка, зареєструйтесь чи авторизуйтесь !

Опитування

Пошук

ПОДЯКА !!!
Дякуємо веб-сервісу uCOZ, який безкоштовно зняв із нашого сайту рекламний банер, у рамках Програми підтримки сайтів навчальних закладів

   
 
Погода у Сквирі

 
Курси валют

Свята та події
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Цей день в історії

Сквирська школа № 2 © 2018
uCoz