Офіційний сайтСереда, 20.06.2018, 21:09

Вітаю Вас Гість | RSS
globus
Головна | Віртуальний шкільний методичний кабінет | Реєстрація | Вхід
Меню сайту



Освітні сайти

Наші нагороди


 
Методичний портал
«Методичний портал»

"Динамо" Київ



Головна » Інформація для учителів школи (17)

Науково-методична робота [2]Навчальний процес [12]Класним керівникам [3]Оголошення [0]

 1 638

Навчальний процес | Переглядів: 157 | Дата: 20.04.2017

На порталі Академії з 28 жовтня 2016 року розміщено новий освітній ресурс: інформаційну систему КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» «Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу» (http://base.kristti.com.ua/).

 

Навчальний процес | Переглядів: 105 | Дата: 02.11.2016

Відповідно до Листа Міністерства освіти і науки України від 21.10.2016 № 1/9-564 «Щодо навчальних матеріалів»  повідомляємо, що на соціальній платформі EdEra розміщено навчальні матеріали для використання в навчально-виховному процесі вчителями початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Ознайомитися з матеріалами можна за посиланням https://www.ed-era.com/

Навчальний процес | Переглядів: 167 | Дата: 02.11.2016

В зв’язку з тим, що на наступний рік заплановано друк підручників для 9 класів та об’єктивною потребою в оновленні змісту предметів, які вивчаються в 9 класі української школи, були оновлені навчальні програми для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Зміни до навчальних програм були затверджені Колегією Міністерства освіти і науки 8 серпеня 2016 року.

Всього було змінено 25 навчальних програм. Найбільших змін зазнали програми з історії та географії. Україна обрала європейський шлях розвитку, тому події з історії України повинні вивчатися у європейському контексті та буди описані з україноцентричної точки зору.

Географія, яку вивчатимуть в 9 класі, буде соціальною та економічною. Під час вивчення цього предмету Україна розглядатиметься в контексті світової економіки та глобальних процесів. З оновленими програмами для 9 класу можна ознайомитися на сайті Міністерства освіти і науки. Також зміни відбулися в програмах 10 та 11 класів – в основному,  вони стосуються вивчення української мови в школах з викладанням мовами національних меншин.
 
Новина на сайті МОН
Ознайомитися зі змістом оновлених програм для 9 класу

Навчальний процес | Переглядів: 10319 | Дата: 14.09.2016

Що таке концепція Нової української школи? Для чого вона потрібна? Які основні компоненти увійдуть до «формули Нової української школи»? Де можна ознайомитися з проектом концепції та як взяти участь в обговоренні?
Концепція Нової української школи простою мовою пояснює ідеологію змін,, що закладені в проекті базового закону «Про освіту», який знаходиться у Верховній Раді України та очікує на повторне перше слухання. Мета цього документу – зацікавити ідеєю реформування освіти та долучити до широкого суспільного діалогу батьків, вчителів, організації, місцеві органи влади.
 
Затверджена концепція Нової української школи, підтримана усіма зацікавленими сторонами, потрібна для того, щоб сформувати чітке уявлення про мету шкільної реформи, її кінцевий результат та сформувати програму дій. Так, презентована концепція містить в собі як чіткі програмні моменти (наприклад, перехід до 12-річної шкільної освіти, структурний поділ школи-12-річки на 3 рівні), так і ціннісні, філософські поняття – орієнтацію виховного процесу в школі на загальнолюдські цінності, до яких відносяться: гідність, чесність, справедливість, повага до життя, повага до себе та інших людей, повага до прав людини, свобода, демократія, культурне розмаїття, патріотизм, повага до рідної мови, турбота про довкілля, солідарність, відповідальність.    


Відповідно до презентованої концепції формулу Нової української школи складатимуть 8 базових компонентів:

  1. Новий зміст освіти, заснований на формування компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
  2. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
  3. Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.
  4. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
  5. Наскрізний процес виховання, який формує цінності.
  6. Нова структури школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
  7. Децентралізація та ефективне управління, які нададуть школі реальну автономію.
  8. Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечить рівний доступ усіх дітей до якісної освіти, незалежно від їх місця проживання, матеріального стану родини тощо.

  Міністерство освіти і науки наголошує на тому, що представлений документ є відкритим до обговорення – кожен може долучитися до суспільного діалогу та надіслати свої пропозиції на електронну пошту novashkola@mon.gov.ua . В темі листа варто вказати «Обговорення концепції», а в самому листі обов’язково зазначити назву розділу. Абзац і номер сторінки, щодо яких пропонуються зміни.
 
З текстом концепції Нової української школи можна ознайомитися за посилання нижче.
 
Ознайомитися з проектом для обговорення «Нова українська школа»

Навчальний процес | Переглядів: 162 | Дата: 14.09.2016

Міністерством освіти і науки надано роз'яснення щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі. Відповідний лист підписаний заступником міністра освіти Павлом Хобзеєм.

Зокрема, у відомстві зазначають, що, результати навчальних досягнень учнів не озвучуються в класі та на батьківських зборах і така інформація стосується тільки вчителя-учня-батьків.

На уроках у всіх класах початкової школи учитель має озвучувати тільки вербальну оцінку роботи учня на уроці. Це має робитися з детальним поясненням досягнень дитини і доброзичливими порадами щодо того, як можна їх покращити у подальшому.

Натомість оцінка в балах, що відповідає озвученій учителем на уроці вербальній оцінці, ставиться в щоденник учня на перерві або після уроку.

На батьківських зборах інформація про бали, які одержують учні на уроках, не озвучується, а за умови запиту батьків готується у письмовому вигляді індивідуально для кожної родини. В інших випадках озвучується у індивідуальній бесіді з батьками.

Таким чином, зазначають у Міносвіти, під час оцінювання навчальних досягнень учнів акцент зміщується з «навчання для одержання високих балів, гарних оцінок» на «навчання для одержання якісної освіти».

З цією ж метою навчальним закладам необхідно відмовитись від вибудовування рейтингів навчальних досягнень учнів одного класу, або класів на паралелі для оприлюднення у класі, на батьківських зборах. Така інформація може використовуватись вчителями виключно для методичної роботи з метою підвищення ефективності навчального процесу.

Також у відомстві повідомляють, що потреба у роз’ясненні положення методичних рекомендацій про перевірку письмових робіт в адаптаційний період навчання в 1 класі ручкою не з червоною пастою, а іншого кольору викликана тим, що вчителі початкової школи часто користуються для перевірок ручками двох кольорів – з червоною пастою для позначення помилок і зеленою – для позначення правильно написаних букв, їх елементів, слів тощо.

«Звертаємо увагу, що саме для забезпечення можливості застосування такого ефективного прийому перевірки у методичних рекомендаціях зазначено, що в зошитах, а також у щоденниках можна використовувати колір ручки за вибором вчителя. Тож учитель може самостійно прийняти рішення про вибір кольору ручки для перевірок і оцінювання письмових робіт та фіксації у щоденниках або обговорити це питання з учнями, батьками і прийняти спільне рішення», - йдеться у роз'ясненнях Міносвіти щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі.

Також у відомстві повідомили, що міністерством готується проект наказу «Про затвердження Змін до Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», який буде подано на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

Навчальний процес | Переглядів: 106 | Дата: 07.09.2016

Науково-методична робота | Переглядів: 262 | Дата: 07.09.2016

Державний стандарт - це вимоги до освіченості учнів. Державний стандарт базової та середньої освіти визначає складові та зміст освіти, встановлює державні вимоги до випускників та учнів. Постановою визначається зміст базової та повної середньої освіти, а також визначає базовий навчальний план. 

Державні вимоги до рівня загальної підготовки учня поданоза галузевим принципом у семи напрямках:

  • мова та література;
  • суспільствознавство та естетика;
  • культура, математика, природознавство;  
  • здоров'я, фізична культура, технології.

Зміст базової загальної середньої освіти є єдиним для  всіх учнів. Особистісний підхід до кожного учня здійснюється через різні методики організації навчання, які враховують пізнавальні здібності учнів, а також через факультативні курси.   У старших школах, в зв'язку з профільним напрямком, вимоги та зміст освіти визначається за трьома рівнями:

  1. Обов'язкові   результати  навчання,  визначені Державним стандартом.
  2. Профільний, зміст якого визначають програми затверджені  МОН.  
  3. Академічний,  за програмами якого вивчаються дисципліни,  що   тісно   пов'язані   з   профільними   предметами (наприклад,   фізика   у  хіміко-біологічному  профілі).
  4. Здійснюється загальноосвітня підготовка учнів,  які не визначилися щодо напряму спеціалізації.

Документи

Навчальний процес | Переглядів: 123 | Дата: 07.09.2016

Наказ МОН України від 16.06.2015 № 641 "Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах" (перейти)
Класним керівникам | Переглядів: 129 | Дата: 07.09.2016

Навчальний процес | Переглядів: 645 | Дата: 01.08.2016

Класний керівник несе відповідальність за збереження життя і здоров’я учнів класу, за відвідуванням ними навчальних занять, тому нагадуємо про дотримання вимог законодавства щодо постійного контролю за охопленням навчанням і вихованням дітей.

Згідно Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку:

У разі переходу учня для здобуття загальної середньої освіти до іншого навчального закладу подаються такі документи: 

  • заява батьків або осіб, які їх замінюють, про перехід дитини (підлітка) до іншого навчального закладу (із зазначенням причини); 
  • довідка, що підтверджує зарахування дитини (підлітка) до іншого навчального закладу; 
  • учнівський квиток.

 - Учні, які тимчасово не відвідували загальноосвітній навчальний заклад, подають медичну довідку чи письмове пояснення батьків або осіб, які їх замінюють, про причину відсутності на уроках. Довідки та пояснення зберігаються в особовій справі учня протягом навчального року.

-  Класний керівник здійснює постійний контроль за відвідуванням учнями навчального закладу, з'ясовує причини відсутності на уроках. У разі відсутності учня понад 10 днів класний керівник подає директору школи доповідну записку про даний факт і надалі активно співпрацює з соціальним педагогом школи та дирекцією з метою з метою виявлення причини відсутності учня на уроках.

Згідно наказу Міністерства освіти і науки України

"ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОСТІЙНОГО КОНТРОЛЮ

ЗА ОХОПЛЕННЯМ НАВЧАННЯМ І ВИХОВАННЯМ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ ШКІЛЬНОГО ВІКУ"   №595 ВІД 04.09.2003 Р.:

Класний керівник:

  • активно застосовує різноманітні форми підвищення мотивації учнів до навчання;
  • на кожному уроці контролює відвідування учнями навчальних занять;
  • у кожному конкретному випадку відсутності учнів на заняттях невідкладно з'ясовує причини, встановлює місцеперебування дитини, інформує батьків та осіб, які їх замінюють;
  • у разі, якщо причиною невідвідування учнем занять є конфлікт в учнівському колективі, залучає шкільного психолога, який надає психологічну допомогу та вживає заходів до усунення конфліктної ситуації;
  • у випадку, якщо учень систематично або тривалий час не відвідує школу без поважних причин, залучає до виховної роботи з ним комісію у справах неповнолітніх, а у разі необхідності - кримінальну міліцію у справах неповнолітніх; 
  • активно використовує педагогічний потенціал батьківських комітетів, об'єднань батьків, піклувальних рад навчальних закладів та громадських організацій для впливу на учнів, які без поважних причин пропускають навчальні заняття, їх батьків та осіб, які їх замінюють;
  • проводить  педагогічні лекторії, навчання для батьків та осіб, які їх замінюють.
Класним керівникам | Переглядів: 179 | Дата: 01.08.2016



Група: Гості
Час:21:09

Ми раді вас бачити. Будь ласка, зареєструйтесь чи авторизуйтесь !

Опитування

Пошук

ПОДЯКА !!!
Дякуємо веб-сервісу uCOZ, який безкоштовно зняв із нашого сайту рекламний банер, у рамках Програми підтримки сайтів навчальних закладів

   
 
Погода у Сквирі

 
Курси валют

Свята та події

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Сквирська школа № 2 © 2018
uCoz